Általános kreditátviteli eljárás

Általános kreditátviteli eljárás

Tisztelt Hallgatók! 

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2024/25 őszi félévi kreditátviteli eljárás lezárult. A beadott és feldolgozott kérvényekről való döntések, valamint az eredmények 2024. október 20-tól láthatóak a Neptun rendszerben.

Az elfogadott kérelem tárgyai a Neptun tanulmányi rendszerben tekinthetők meg:

  • A tárgyak tételesen: Tanulmányok menü -> Leckekönyv -> Minden félév kilistázása után, az oldal alján a Félévfüggetlen speciális indexsorok résznél

 

  • Tárgyak befogadásáról szóló szöveges bejegyzés: Tanulmányok menü -> Hivatalos bejegyzések

 

Amennyiben kérelmükben elutasított tanegységeik vannak, erről a Neptunon keresztül hivatalos bejegyzést kaptak.

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy amennyiben nem abszolválnak, úgy kreditátviteli kérvény beadására legközelebb a 2024/25-ös tanév februári kreditátviteli időszakában lesz lehetőségük.

(A következő időszak várható ütemezése: 2025. február 5 – 14.)

 

Részletes útmutató a kreditátviteli eljárásról:

Kérelem benyújtásának lépései:

1.) A megfelelő kérelem letöltése

A kérelmek elérhetőségei/ Kitöltendő űrlapok:

2.) A kérelem kitöltése pontos adatokkal

Pl. tárgykódok esetén a tárgyak Neptunban szereplő teljes és pontos kódja

  • Alapszak (BA) esetén pl. BBN-ANG17-372.20
  • Mesterszak (MA) esetén pl. BMA-MAGD-IR-342
  • osztatlan tanárszak esetén pl. OT-FRAD-153

A megfelelően kitöltött kérelmekről mintát az alábbi két linken talál.

3.) A kérelemhez tartozó csatolmányok beszerzése és csatolása

  • Teljesítési igazolás - MINDEN ESETBEN KÖTELEZŐ! A Neptunból letölthető annak a félévnek a kiválasztásával, amelyben a tárgyat teljesítette. (Elérési út: Neptun - Tanulmányok - Leckekönyv fülön, a félév kiválasztása után a nyomtató ikonra kattintva, a felugró ablakból a Microsoft Print to PDF vagy PDF mentése funkcióval letölteni
  • Tárgytematika mellékelésére az ELTE-n kívül teljesített tárgyak esetében van csak szükség
  • Kreditfelelősi hozzájárulás (e-mail/aláírás) továbbítása, a tárgyak közti százalékos egyezőség megjelölésével 

4.) A kitöltött kérelem és csatolt dokumentumok ellenőrzése

5.) A kérelem megküldése a mellékletekkel együtt a Tanulmányi Hivatal részére

6.) A Tanulmányi Hivatal kreditátvitellel foglalkozó kollégáinak e-mail formájában történő visszajelzése a hallgatók felé

  • Hiánypótlásról, a kreditátvitel alakulásáról és eredményéről. 

Az elfogadott kérelem tárgyai a Neptun tanulmányi rendszerben tekinthetők meg:

  • A tárgyak tételesen: Tanulmányok menü -> Leckekönyv -> Minden félév kilistázása után, az oldal alján a Félévfüggetlen speciális indexsorok résznél
  • Tárgyak befogadásáról szóló szöveges bejegyzés: Tanulmányok menü -> Hivatalos bejegyzések

Amennyiben kérelmükben elutasított tanegységeik vannak, erről a Neptunon keresztül hivatalos bejegyzést találnak “Kreditátviteli Bizottság elutasító határozata” cím alatt. 

Elérhetőségeink:

Amennyiben a kérvény kitöltésével vagy leadásával kapcsolatban bármilyen kérdésük merül fel, a Tanulmányi Hivatal Tantervi csoportjától érdeklődhetnek: kreditatvitel@btk.elte.hu

Központi e-mail: kreditatvitel@btk.elte.hu

A fenti központi címre kérjük megküldeni:

  • a kitöltéssel kapcsolatban felmerülő kérdéseket,
  • a kitöltött kérelmet, mellékleteivel együtt. (teljesítési igazolás, tárgytematika)

 

A Történeti Intézethez tartozó szakok esetén az Intézet a hallgatók kreditátviteli kérelemhez tartozó, szakos kreditfelelősi elbírálását a Történeti Intézet csakis annak érkeztetésétől számított ötödik munkanap végéig tudja vállalni.

 

Erasmus tanulmány alatt teljesített kreditelismerés

Ügyintéző: Kovács Valéria

E-mail cím: kovacs.valeria@btk.elte.hu

Infó: https://www.btk.elte.hu/erasmus-kreditelismeres