Kreditátvitel

Kreditátvitel

KREDITÁTVITELI ELJÁRÁS

Kérelem benyújtási módjának változásai:

A IX/2022 (XI.02.) a 2022/23-as tanév őszi félév vizsgaidőszakának szervezéséről, és a 2022/23-as tanév tavaszi félév kezdéséről szóló dékáni utasításra tekintettel a 

2022. december 3. és 2023. február 27. között időszakban a kreditátviteli kérvények leadása kizárólag elektronikus úton történhet.

Ennek megfelelően a kérelmeket csak Word formátumban fogadja be a Tanulmányi Hivatal, egyéb formátumú dokumentum nem elfogadható, automatikusan elutasításra kerül!

A kérvény elektronikus úton történő hiteles aláírása a kézi aláírás résznél, az Ön begépelt neve mögé illesztett s.k. jelöléssel történik.

2022. december 3. és 2023. február 27. közötti időszakban az oktatói támogatást igénylő kérelmeket NEM a kreditátvitel kérelmezője (a hallgató) továbbítja a szakos kreditfelelős részére, hanem a Tanulmányi Hivatal Tantervi csoportjának kollégái.

Részletes útmutató a kreditátviteli eljárásról:

Kérelem benyújtásának lépései:

1.) A megfelelő kérelem letöltése

A kérelmek elérhetőségei/ Kitöltendő űrlapok:

2.) A kérelem kitöltése pontos adatokkal
Pl. tárgykódok esetén a tárgyak Neptunban szereplő teljes és pontos kódja
  • Alapszak (BA) esetén pl. BBN-ANG17-372.20
  • Mesterszak (MA) esetén pl. BMA-MAGD-IR-342
  • osztatlan tanárszak esetén pl. OT-FRAD-153

A megfelelően kitöltött kérelmekről mintát az alábbi két linken talál.

3.) A kérelemhez tartozó csatolmányok beszerzése és csatolása

  • Teljesítési igazolás - a Neptunból letölthető, annak a félévnek a kiválasztásával, amelyben a tárgyat teljesítette.
  • Tárgytematika mellékelésére az ELTE-n kívül teljesített tárgyak esetében van csak szükség.

4.) A kitöltött kérelem és csatolt dokumentumok ellenőrzése

5.) A kérelem megküldése a Tanulmányi Hivatal részére

  • KÉRJÜK, HOGY A MEGADOTT IDŐSZAKBAN ÖN NE KERESSE FEL A SZAKOS KREDITFELELŐST.

  • 2022. december 3. és 2023.február 27. közötti időszakban az oktatói támogatást igénylő kérelmeket NEM a kreditátvitel kérelmezője (a hallgató) továbbítja a szakos kreditfelelős részére, hanem a Tanulmányi Hivatal Tantervi csoportjának kollégái.
  • Központi e-mail cím, amire a kérelmet és csatolmányait kell megküldeni: kreditatvitel@btk.elte.hu

6.) A Tanulmányi Hivatal kreditátvitellel foglalkozó kollégáinak e-mail formájában történő visszajelzése a hallgatók felé

  • Hiánypótlásról, a kreditátvitel alakulásáról és eredményéről. A Tantervi csoport a kreditfelelősi támogatásról, illetve elutasításról emailben tájékoztatja a hallgatót. 

Az elfogadott kérelem tárgyai a Neptun tanulmányi rendszerben tekinthetők meg:

  • A tárgyak tételesen: Tanulmányok menü -> Leckekönyv -> Minden félév kilistázása után, az oldal alján a Félévfüggetlen speciális indexsorok résznél
  • Tárgyak befogadásáról szóló szöveges bejegyzés: Tanulmányok menü -> Hivatalos bejegyzések

Elérhetőségeink:

Amennyiben a kérvény kitöltésével vagy leadásával kapcsolatban bármilyen kérdésük merül fel, a Tanulmányi Hivatal Tantervi csoportjától érdeklődhetnek: kreditatvitel@btk.elte.hu

Kérjük, amennyiben online jelenlétben, azaz képpel és hanggal szeretné ügyét intézni, úgy azt időpontegyeztetés céljából előzetesen jelezze a kreditatvitel@btk.elte.hu címre.

Központi e-mail: kreditatvitel@btk.elte.hu

A fenti központi címre kérjük megküldeni:

  • a kitöltéssel kapcsolatban felmerülő kérdéseket,
  • a kitöltött kérelmet, mellékleteivel együtt. (teljesítési igazolás, tárgytematika)

A kérelmek beadásának határideje a 2022/23-as tanév tavaszi félévére vonatkozóan:

2023. február 17. 12 óra

Tájékoztatjuk, hogy a benyújtott kérelmek feldolgozása hosszabb folyamatot vesz igénybe. A Neptunban a befogadott tárgyak és az ehhez tartozó bejegyzések 2023. március 15-től mindenki számára megtekinthetőek.

 

Erasmus tanulmány alatt teljesített kreditelismerés

ÜgyintézőKovács Valéria 

E-mail cím: kovacs.valeria@btk.elte.hu

Infó: https://www.btk.elte.hu/erasmus-kreditelismeres